Business Process Management (BPM), Workflow and DMS Solutions by COSA

Workflow DNHK
PDF Print

NLoket Post

NLoket, het zaaksysteem voor complete elektronische dienstverlening voor gemeenten, kan naar wens met een postregistratiesysteem uitgebreid worden. Hiermee is complete postregistratie en afhandeling van zaken mogelijk. NLoket dekt met deze uitbreiding alle mogelijke contactkanalen tussen burger en gemeente af. Door de toegevoegde archief beheerprocessen beschikken gemeenten met NLoket ook over een compleet Document Management Systeem (DMS) en Archiveringsfunctionaliteit. NLoket Post is gebaseerd op best practices voor postregistratie en documentbeheer. U kunt er dan ook direct mee starten.

NLoket Post biedt onder meer de volgende functionaliteiten:
•    Handig en eenvoudig registratiescherm;
•    Hergebruik registratiegegevens;
•    Herregistreren;
•    Voorregistraties;
•    Direct poststukken aan nieuwe of lopende zaken toewijzen;
•    Klantcontact scherm;
•    Directe terugkoppelmogelijkheid met de klant op basis van e-mail en/of uitgaande documenten.


Wat is NLoket?
NLoket is een complete oplossing voor het verzorgen van elektronische dienstverlening voor gemeenten. NLoket bestaat uit een elektronisch loket voor gemeentelijke producten en diensten, dat is gericht op burgers en bedrijven. Via “Mijn Loket” kan elke aanvrager op de hoogte blijven van de status van de aanvragen. Tegelijkertijd biedt NLoket een volledige en professionele afhandelmodule voor de gemeentemedewerker, voorzien van de nieuwste technieken als geautomatiseerde procesbesturing, documentmanagement en elektronische archivering.

NLoket wordt onder andere aangeboden via het internet, als een software service, waarop u een abonnement afsluit. U hoeft dus geen dure investeringen te doen, zoals aanschaf van software, installatie en implementatie.

De belangrijkste eigenschappen op een rijtje:

Elektronisch loket

Mijn Loket

Afhandelmodule

Elektronisch Archief

Beheermodule

Archiefbeheer module

Rapportagefunctionaliteit

Klantcontact


Wie zijn wij
NLoket is een nieuw product maar gebouwd door ervaren spelers in de gemeentemarkt: COSA en Inforing. Dankzij jarenlange ervaring in de gemeentemarkt met het implementeren van elektronische dienstverlening, registratiesystemen, automatische procesafhandelingen en elektronische archivering weten wij precies wat wel en niet werkt bij elektronische dienstverlening. Deze kennis en ervaring komen samen in ons product NLoket. Met NLoket kunnen gemeenten snel, veilig, betaalbaar en vooral zonder kopzorgen de dienstverlening aan burgers en bedrijven digitaliseren.

Wij zijn overtuigd van de vernieuwende kracht van NLoket en de voordelen die het biedt aan gemeenten. Wij overtuigen ook u graag met een demonstratie.